Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zlomové body každého prodeje

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u jednotlivých prodejních cyklů…

Naléhavost: Bez ní se klient nikdy nerozhoupe

Každý prodejce tuto situaci zná. Klient projeví zájem, nechá si poslat informace do e-mailu. Po…

Častá chyba prodejců: Nechat se zatáhnout do jednání o ceně příliš brzy

Cena je téměř vždy jedna z prvních věcí, kterou chce klient vědět o produktu, který mu nabízíte.…

Umíte zapůsobit na emoce klienta?

Zaujetí klienta po emoční stránce patří ke klíčovým úkolům prodejce. I když by to většina zákazníků…

Praktický návod, jak aktivně naslouchat při obchodní schůzce

Naslouchejte klientovi. To je jedna z nejčastějších rad prodejcům. Efektivní komunikace, schopnost…

7 tipů, jak více prodávat

Prodejní profese je jednou z nejtěžších a zároveň nejpodnětnějších kariérních drah, kterou si…

Jak zaujmout klienta, který již využívá služeb jiného dodavatele?

Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho jiného. S tímto tvrzením…

Jak reagovat, když se klient hned na začátku schůzky zeptá: "Kolik to stojí?"

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje dennodenně celá řada prodejců.…

Nesnaž se dostat klienta tam, kam chceš ty - to ty se přizpůsobuj jeho potřebám

Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (Líbí se mi, utíkat z jedné…

Výpis 253261 z celkem 441