Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Největší konkurence prodejců? Nerozhodnost klientů

Největším nepřítelem prodeje z dlouhodobého pohledu je nerozhodnost klientů a jejich tendence…

4 způsoby, jak na konci schůzky přejít k uzavření obchodu

Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali klientovy potřeby a zároveň…

Opravdu má dobrá prezentace být krátká?

Slyšíme to ze všech stran: Za každou cenu udržujte své prodejní prezentace krátké a stručné,…

Opakování, matka moudrosti

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se staronové věci, které…

Proč se nevyplácí vyhýbat se při jednání nepříjemným otázkám

Vidíme to dnes a denně. Prodejci se na potenciálního klienta smějí od ucha k uchu, dělají, že vše je…

Jak zaručeně zaujmout klienta? Vyprávějte příběhy

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého…

Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu

Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a jistotou jsem položil…

Klienta musíte zaujmout v první větě. Jinak vás přestává vnímat

V angličtině se ve vztahu k prodeji používá výstižný výraz elevator pitch (doslova výtahová…

Nechej druhému jeho pravdu

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku, jsem se na…

Výpis 235243 z celkem 441