Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Prolomte status quo ve třech krocích

Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha nechat věci tak, jak jsou,…

Skryté triky nonverbální komunikace

Působení na emoční vnímání klienta je minimálně stejně důležité jako racionální argumentace. To,…

Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty

V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se…

Otázky, které musíte položit během každé B2B schůzky

Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si zaručili úspěch. Tato…

4 zásady úspěšného vyjednávání

Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma stranami a přitom si…

4 tipy, jak dělat rychlá a dobrá rozhodnutí

Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí, která je třeba učinit hned,…

4 případy, kdy se vám nevyplatí uzavřít obchod

Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říkal, že by bylo lepší, kdyby…

Rozjímání o účelu obchodu

Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp. někdy nepřinášely, dospěl…

4 kroky k vybudování důvěry u klienta

Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší. Důležitější…

Výpis 226234 z celkem 443