Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty

V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se…

Otázky, které musíte položit během každé B2B schůzky

Obchodníci se často ptají, co mají během schůzky s klientem říci, aby si zaručili úspěch. Tato…

4 zásady úspěšného vyjednávání

Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma stranami a přitom si…

4 tipy, jak dělat rychlá a dobrá rozhodnutí

Obchodování často přináší situace, kdy jsme postaveni před rozhodnutí, která je třeba učinit hned,…

4 případy, kdy se vám nevyplatí uzavřít obchod

Každý prodejce jistě někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říkal, že by bylo lepší, kdyby…

Rozjímání o účelu obchodu

Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp. někdy nepřinášely, dospěl…

4 kroky k vybudování důvěry u klienta

Do určité míry je jedno, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší. Důležitější…

Abyste klienta zaujali, musíte k němu mít respekt

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem,…

Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a připomněl si, že chci s …

Výpis 226234 z celkem 441