Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak se chovat během prvních 10 nejdůležitějších minut schůzky

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v prvních deseti minutách…

8 otázek, které vám pomohou určit, zda s klientem ztrácíte čas

Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost, ale umí poznat i to (což…

6 vědecky podložených tipů, jak být přesvědčivý

Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela nezbytná. Někdo má…

Co si počít s nervózním klientem na schůzce?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být…

Analýza potřeb: Základní otázky

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb klienta. Analýza potřeb je…

Chyby, které zhatí úspěšné uzavření obchodu

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na…

Nebojte se mluvit o ceně

Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na nabízený produkt vyloženě…

4 způsoby, jak zaujmout top management firem

Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací před lidi s …

4 signály, že klient je připraven přejít k podpisu smlouvy

Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta přesvědčit ke koupi vámi…

Výpis 217225 z celkem 443