Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v prvních deseti minutách…
Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost, ale umí poznat i to (což…
Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela nezbytná. Někdo má…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout analýza potřeb klienta. Analýza potřeb je…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na…
Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na nabízený produkt vyloženě…
Jedním ze zásadních úkolů prodejce je dostat se se svou obchodní prezentací před lidi s …
Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta přesvědčit ke koupi vámi…