Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvili jste…

Sestavte nabídku podle osobnosti klienta

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace,…

Tipy pro kritických prvních 10 vteřin jednání

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci, že v prvních několika…

Nedaří se vám obchodní schůzky? Zde jsou tři důvody

To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít problém s uzavíráním nových…

5 častých chyb při komunikaci se zákazníky

Cílem k úspěchu v obchodním světě je profesionalita, umění komunikace, respekt a především pozitivní…

5 otázek, které nesmíte vypustit z úst při obchodním jednání

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale…

Klient si chce obchod ještě rozmyslet. Co teď?

Je to jeden z nejčastějších způsobů, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by to řekl rovnou.…

Chcete pozornost publika při prezentaci? Přidejte slib

I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat dokáže slib člověka člověku…

Umění vyjednávat ve třech krocích

Vyjednávání je jedním ze základních pilířů obchodu. Pokud mluvíte s klientem, většinou již z jeho…

Výpis 190198 z celkem 443