Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere to, co mu dotyčný nabízí.…
Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou k dokončení jednání.…
Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro obchodování. Jeho pomocí…
Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na míru danému produktu i…
Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí, mnohem pravděpodobněji od vás…
Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk buď vůbec neuvědomují,…
Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi bychom si asi všichni…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu…
Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může vyústit v to, že klient něco…