Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co dělat, když klient zvažuje více nabídek

Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere to, co mu dotyčný nabízí.…

10 odpovědí na námitku: „Je to moc drahé.“

Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou k dokončení jednání.…

Chcete, aby vaše prezentace byla úspěšná? Vyprávějte příběh

Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro obchodování. Jeho pomocí…

Pět vlastností efektivní prodejní prezentace

Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na míru danému produktu i…

Kdo umí být sympatický, prodává

Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí, mnohem pravděpodobněji od vás…

Skákání do řeči: Zlozvyk, kterého se musíte zbavit

Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk buď vůbec neuvědomují,…

Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi bychom si asi všichni…

Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní proces a uzavřít smlouvu…

Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může vyústit v to, že klient něco…

Výpis 181189 z celkem 443