Články z oblasti vzdělávání a poradenství

2 věci, které musíte dělat, aby si vás (potenciální) klient zapamatoval

Firem nabízejících určité zboží najdeme v každém oboru celou řadu. Stejné je to i s celkovým počtem…

Proč se vám neozývá klient, u kterého jste s mysleli, že máte vyhráno?

Jedná se o jednu z nejvíce frustrujících situací, které mohou obchodníka potkat. Nejdříve dojde ke…

5 tipů, jak poznat, že jste na někoho udělali dojem

Každý obchodník by měl umět (nebo by se měl snažit umět) udělat dojem na potenciální klienty a…

Triky, jak si pamatovat jména lidí

Jedna z věcí, kterou by se měl obchodník naučit, je pamatovat si jména lidí, s nimiž mluví.…

Čtyři hlavní faktory, které rozhodují o úspěchu a neúspěchu v prodeji

Prodejní profese je věda a prodej je kombinací mnoha faktorů, které do sebe musejí zapadat tak, aby…

Tajemství úspěchu: Buďte asertivní v komunikaci s druhými

Ten, kdo „vede“ konverzaci, většinou určuje témata, dostává protistranu tam, kam potřebuje, a…

5 slov, která pomohou prodeji, a 5 slov, která jej pokazí

Stejnou věc můžeme říct desítkami různých způsobů. A je to právě specifická forma projevu, kterou…

Šest tipů, jak působit jako expert (nehledě na to, co prodáváte)

Asi nikoho nepřekvapí, že pokud chcete být vynikající obchodník, musejí vaši potenciální i aktuální…

Čtyři kroky k urychlení obchodu

Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta. Zákazníci, kteří sice…

Výpis 163171 z celkem 443