Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest zásad obchodního vyjednávání

Úspěšně jste přesvědčili klienta o nákupu vašeho produktu a dohodli jste se na spolupráci. Teď…

„Musím si to rozmyslet“. Jak zabránit klientovi, aby řekl tuto obávanou větu?

Mnoho obchodníků se bojí námitek ze strany klienta. Přitom pokud má klient konkrétní námitky, dotazy…

Pět důvodů, proč je váš prodejní proces pro klienty příliš složitý

Způsob prodeje produktu by měl být co možná nejjednodušší, nejrychlejší a nejpřirozenější pro…

Pro zlepšení prodejních výsledků na sobě musíte zapracovat ve třech oblastech

Mnoho obchodníků přemýšlí nad tím, jak by mohli vylepšit své obchodní výsledky. Obecně se dá říci,…

Naučte se pokládat otázky tak, abyste dostali kvalitní odpovědi

Úspěch obchodu a prodejních snah závisí do velké míry na tom, jak kvalitně dovede prodejce…

Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (III. díl)

Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a "Prezentace". Dnes se…

5 triků, jak zaujmout posluchače při prezentaci

Ať už se chystáte na pronesení řeči na konferenci nebo si chcete vypilovat vaši obchodní prezentaci,…

Pět způsobů, jak jednat s nepříjemnými lidmi

K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní. Někdy obchodník musí…

Čtyři faktory kvalifikace potenciálního klienta

Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních s novým zákazníkem musí…

Výpis 118126 z celkem 443