Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest věcí, kterými můžete klienta na schůzce urazit

Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je jako chodit po laně. Na…

5 věcí, které nesmíte během jednání udělat, když má klient námitky

Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních jednáních. Mnoho obchodníků…

7 kroků k lepšímu naslouchání během obchodní schůzky

Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat, musí v něj mít zákazník…

7 věcí, které musíte o klientovi vědět, než přejdete k uzavření obchodu

Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích…

Co je potřeba udělat, aby chtěl klient narušit svůj status quo?

Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce, je neochota klientů…

Otázky, které vás během B2C jednání navedou k podpisu smlouvy

Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc je ale od prezentace…

Jak při jednání s klientem odvrátit pozornost od ceny

Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou jedněmi z nejčastějších…

Šest psychologických triků, jak přesvědčit potenciálního klienta

Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i emoce a podvědomé myšlení.…

Jak projevit empatii při jednání s klientem

Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale…

Výpis 100108 z celkem 443