Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je jako chodit po laně. Na…
Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních jednáních. Mnoho obchodníků…
Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat, musí v něj mít zákazník…
Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích…
Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce, je neochota klientů…
Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc je ale od prezentace…
Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou jedněmi z nejčastějších…
Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i emoce a podvědomé myšlení.…
Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale…