B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a používat. V tomto článku vám…
Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se obchodu a prodeje je „…
Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že tou…
Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít smlouvu ještě ten den na…
Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se naučili nejen psychicky…
Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň…
Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat, osvojíte si je a dovedete…
Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A navíc je často vnímají…
Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika prvních vteřin jednání. Až…