Články z oblasti vzdělávání a poradenství

B2B obchodování: 4 otázky směrem ke klientovi, díky kterým uzavřete obchod snů

B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a používat. V tomto článku vám…

„Elevator pitch“: Co to je a jak se to dělá?

Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se obchodu a prodeje je „…

5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že tou…

4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned

Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít smlouvu ještě ten den na…

Tři otázky, které si musíte položit po nezdařené obchodní příležitosti

Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se naučili nejen psychicky…

Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň…

Pět základních stylů vyjednávání

Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat, osvojíte si je a dovedete…

Scénáře jako základ úspěchu v prodeji

Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A navíc je často vnímají…

Klíč k úspěchu: Udělejte skvělý první dojem

Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika prvních vteřin jednání. Až…

Výpis 109117 z celkem 443