Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (II. díl)

V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “…

6 kroků k aktivnímu naslouchání klientům během schůzky

Aktivní naslouchání je termín, který lidé často slyší nebo i používají, aniž by přesně věděli, co si…

Šest triků, jak si řečí těla získat přízeň potenciálního klienta

Řada obchodníků má představu, že k získání si přízně potenciálního klienta je potřeba především…

Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (I. díl)

V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili více než 2 000 akvizičních…

Proč klient odmítl vaši nabídku? Pět možných důvodů

Už se vám někdy stalo, že jste měli z jednání dobrý pocit, byli jste na sebe pyšní, jak dobře jste…

Získejte důvěru potenciálního klienta snadno a rychle

Všichni, kdo se v prodeji již nějaký čas pohybují, moc dobře ví, že v obchodním světě je při…

Co dělají neúspěšní prodejci špatně?

Být dobrým obchodníkem znamená umět skloubit celou řadu věcí dohromady – komunikační dovednosti,…

Pokud si myslíte, že potenciálního klienta rušíte, předem prohráváte

Jednou z nejtěžších věcí, kterou musí obchodníci udělat, aby v prodejním světě uspěli, je překonat…

Jak přimět klienta k rychlému rozhodnutí

Každý obchodník to někdy zažil. Schůzka neprobíhá podle vašich představ, klient se neustále zdráhá,…

Výpis 127135 z celkem 443