Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Strach – překážka číslo 1 úspěšného obchodování

Strach je přirozená reakce na situace, které jsou neznámé nebo před kterými bychom se měli mít na…

Obchodní schůzka: Proč nesmíte jet na autopilota

Mnoho obchodníků absolvuje několik obchodních schůzek denně, případně provede celou řadu telefonátů,…

Bojíte se, že bude mít klient námitky? Měli byste je vítat

Jednou z nejdůležitějších fází obchodního setkání s klientem je vyřešit zákazníkovy námitky. Mnozí…

5 tipů pro začátečníky, jak zaujmout klienta

Jste v obchodě noví? Možná se vám bude hodit manuál pro nováčky. Přinášíme vám pět základních kroků…

Jak donutit klienta, aby se „rozhoupal“ k rozhodnutí

Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany klienta, protože si myslí,…

Úsměv: nejsilnější prodejní zbraň

Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a vaší společnost jsou jedněmi…

Nejčastější námitky klientů a jak na ně reagovat

Schopnost poradit si s námitkami ze strany potenciálních klientů je zcela klíčová pro dotažení…

3 způsoby, jak bojovat proti klientům, kteří chtějí slevu

Cena je jednou z nejčastějších výtek, které klienti vůči nabídce obchodníků mají. V mnoha případech…

3 kroky k vysvětlení složité problematiky jednoduše

Jsou to zvláště obchodníci v technicky vysoce specializovaných oborech kdo se často setkává s tím,…

Výpis 136144 z celkem 443