Strach je přirozená reakce na situace, které jsou neznámé nebo před kterými bychom se měli mít na…
Mnoho obchodníků absolvuje několik obchodních schůzek denně, případně provede celou řadu telefonátů,…
Jednou z nejdůležitějších fází obchodního setkání s klientem je vyřešit zákazníkovy námitky. Mnozí…
Jste v obchodě noví? Možná se vám bude hodit manuál pro nováčky. Přinášíme vám pět základních kroků…
Začínající obchodníci se velmi často bojí striktního odmítnutí ze strany klienta, protože si myslí,…
Získat si sympatie klienta a vyvolat v něm pocit důvěry ve vaší osobu a vaší společnost jsou jedněmi…
Schopnost poradit si s námitkami ze strany potenciálních klientů je zcela klíčová pro dotažení…
Cena je jednou z nejčastějších výtek, které klienti vůči nabídce obchodníků mají. V mnoha případech…
Jsou to zvláště obchodníci v technicky vysoce specializovaných oborech kdo se často setkává s tím,…