Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 předsevzetí kontaktních center pro rok 2019

Začal nový rok a je čas začít aktivně pracovat na předsevzetích, která jsme si pro rok 2019…

Jak si získat důvěru klienta po telefonu

Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se vždy měla snažit o…

Osm inovativních nápadů pro zlepšení výkonu pracovníků call centra

Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje neustálou motivaci. Ať už se…

Tipy k navýšení produktivity telefonního kontaktního centra

V tomto článku vám přiblížíme ty nejefektivnější tipy, jak v krátkém čase vylepšit produktivitu a…

7 věcí, které zaměstnanec call centra nikdy nesmí říct klientovi

Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné. Přesto je nutné, aby se…

Psychologové radí: 6 triků, jak na telefonní prodej

Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud obchodník ví jak na to. Nová…

3 nejčastější problémy při telefonátech s potenciálními klienty

Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát jednoduše nejde tak, jak…

6 vět, kterými začít první telefonát s B2B klientem

I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často po telefonu. Daný…

Slovníček pracovníka call centra: 20 pozitivních slov a jejich užití ve větách

Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu věcí nemůže ovlivnit. Může…

Výpis 3745 z celkem 174