Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 nápadů pro personalizovaný zákaznický zážitek

Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je pár tipů, které vám…

Jak uzavřít obchod s klientem na dálku i v nejisté době

V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli koronaviru neočekávané…

Jak nastavit live chat pro vaše B2B zákazníky

Stále více firem používá živý chat k běžné komunikaci se svými obchodními partnery. Je to totiž…

Zůstaňte ve spojení i na dálku - vyzkoušejte Google Hangouts

Pravděpodobně jsou vám produkty společnosti Google dobře známé. Její vyhledávač zpracuje přes 5…

Základní pravidla telefonního prodeje

Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom malé zkušenosti? Do určité…

9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru

Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný čas, po který trvá jeden…

Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje dobře

Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu, že nedostatečný nebo…

Vybudujte si sebevědomí v telefonním prodeji v 5 krocích

Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny obchodních odvětví. Ať už…

Prodej po telefonu: Jak zaujmout klienta v první větě

Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale stále hraje významnou…

Výpis 2836 z celkem 174