Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Optimalizujte náklady na služby zákazníkům pomocí vizuální asistence

Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit provozní náklady na služby…

3 trendy v péči o zákazníky, které přinesl letošní rok

Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation Benchmark firmy letos rapidně…

Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej?

Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat slušné peníze, musí…

12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…

12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…

12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (2/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…

12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4)

Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito požadavky roste i tlak na…

Brian Tracy: Jak být úspěšným obchodníkem při práci na dálku?

Trend společností, které nabízí práci na dálku zaměstnancům vzrostl téměř o 50 % za posledních pět…

Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků?

V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy…

Výpis 1927 z celkem 174