Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Chcete dodat zaměstnancům v call centru motivaci? Sedm rad, jak na to

Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou pohodu svých pracovníků, tím…

Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty

Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále zásadní roli. V určité…

Čtyři tipy, jak ihned vylepšit vaše schopnosti prodeje po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se často o formu prodeje,…

Tři příklady, jak nezačínat hovor s klientem při telefonním prodeji

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější . Jedná se o jednu…

Základní poučky pro ty, kteří prodávají po telefonu

Telefonní prodej má v obchodním světě stále své místo jak v B2C tak i v B2B oblasti, a začínající…

Jak připravit kvalitní scénáře a osnovy pro telefonní prodej

Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call centra důležité? Protože do nich můžete zakomponovat…

Nejčastější chyby, které obchodníci dělají při prodeji po telefonu

Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne nadarmo je nutnou součástí…

Jak se připravit na B2B telefonát s potenciálním klientem

I v době LinkedInu, e-mailů a jiných forem komunikace je telefonování stále nezastupitelným…

Jak se při volání klientům odlišit od konkurence

Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický kontakt s potenciálním…

Výpis 1018 z celkem 174