Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co dělat a nedělat při prvním kontaktu s klientem po telefonu

Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále jedním z nejdůležitějších…

Telefonní prodej: 6 tipů, jak nevyvíjet příliš velký nátlak

Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš invazivní metodu prodeje.…

Pět rad, jak udělat telefonní prodej snesitelnější

Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy obchodování. A to i…

Jak si získat důvěru klienta po telefonu

Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě telefonního hovoru, kdy nemůžeme…

Stále voláte klientům naslepo? Žijete v minulém tisíciletí

„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši značku sami neprojevili…

Čtyři věci, na které se ptát uživatelů call centra

Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými způsoby. Vedle čistě…

Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru

Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou hodně stresové. Týká se…

Nejčtenější články na Sales News v roce 2017

Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se zákazníky. To především zajímalo…

4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018

Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i postupy pracovníků. Aby bylo…

Výpis 4654 z celkem 174