Články z oblasti vzdělávání a poradenství

„Zavolejte mi po svátcích“. Jak reagovat, když klient do Vánoc nechce nic řešit

Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny a rozhodování na nový…

„Pošlete mi to do e-mailu.“ Jak reagovat na tuto žádost?

Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany zákazníka, aby mu obchodník…

Prodej po telefonu: Chce to klid a systém

Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom stres a negativní…

Čtyři kroky k úspěšnějšímu prodeji po telefonu

Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se často o formu prodeje,…

Pět způsobů, jak zefektivnit prodej po telefonu

Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami prodeje. Prodejci neradi…

Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli

Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník prodělá negativní zkušenost,…

„Warm calling“ v prodeji: Co to je a jak se to dělá?

Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání klientům, kteří nikdy…

Jak se donutit telefonovat, když se vám nechce?

Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde. Oslovování přes telefon je stále…

Prodej po telefonu vyžaduje sebevědomí. Jak je získat?

Je to jednoduché. Čím více sebevědomí při telefonování máte, tím větší pravděpodobnost, že získáte…

Výpis 5563 z celkem 174