Články z oblasti vzdělávání a poradenství

8 tipů, jak uzavřít obchod přes telefon

Prodáváte přes telefon, ale rádi byste vylepšili svá čísla? Chcete uzavírat více obchodů? Právě vám…

4 chyby začátečníků v telefonním prodeji

Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez které by se nešlo…

S klienty mluvte pozitivně a vynechte slovo „ne“

Jednu věc lze vždy říci celou řadou způsobů. Slova, která použijete nebo se jich naopak vyvarujete,…

Pár změn v designu call centra může zvýšit výkonnost zaměstnanců

Přemýšleli jste někdy o tom, do jaké míry pracovní prostředí ovlivňuje výkonnost? Výsledky studií na…

Inside sales: Zásadní je řešení problémů

Moderní technologie dnes napomáhají tomu, aby obchod a prodej mohl probíhat prakticky kdekoli.…

Načasování telefonátů: Jak na to

U většiny prodejců hraje komunikace po telefonu důležitou část v procesu akvizice nových klientů.…

5 věcí, které musíte udělat na konci hovoru s klientem

Telefonní prodej má svá specifika, daná limity vzdálené komunikace, kdy je potřeba používat v …

7 nápadů na lepší call centrum

Práce v call centru může být někdy zdlouhavá, psychicky náročná a vyčerpávající. Proto se hodí každý…

Řídíte se etiketou prodeje po telefonu?

Každá lidská interakce má svá ustálená pravidla a telefonní prodej není v tomto ohledu žádnou…

Výpis 7381 z celkem 174