Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak zaujmout klienta, který již využívá služeb jiného dodavatele?

Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho jiného. S tímto tvrzením…

4 důvody, proč je volání naslepo potenciálním klientům už za zenitem

Někteří odborníci tvrdí, že volání potenciálním zákazníkům, kteří nikdy nevyjádřili žádný zájem o…

5 nejčastějších chyb při prodeji přes telefon

Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne nadarmo je nutnou součástí…

7 rad prodejcům po telefonu

Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však do určité míry nevyhne…

Kdo pomůže obchodníkům? (2/2)

V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od obchodníků. Mají-li se…

4 tajemství volání zákazníkům naslepo

Anglický výraz cold calling označuje volání naslepo potenciálním zákazníkům nebo společnostem bez…

Kdo pomůže obchodníkům? (1/2)

Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od samostatných obchodníků-…

3 věci, které neříkejte při prodeji přes telefon

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější. Jedná se o jedinou…

Call centrum: Jak vyřešit klientův problém hned během prvního telefonátu

Pokud klient zavolá na zákaznickou linku, helpdesk nebo na informace pro klienty, očekává, že další…

Výpis 9199 z celkem 174