Články z oblasti vzdělávání a poradenství

7 tipů k efektivnímu obchodnímu telefonátu

Telefonování je důležitá součást prodeje. Čím více možných zákazníků oslovíte, tím vyšší šanci máte…

Připravte se na cold calling ve třech krocích

Čím více věnujete plánování cold callingu, tím snazší pro vás poté bude samotné telefonování.…

Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a…

Jak oslovit staré zákazníky s novým produktem

Máte nový produkt a chystáte se začít telefonicky kontaktovat své stávající či bývalé zákazníky. Jak…

Cold calling může být zábavnější

Většina obchodníků nepovažuje cold calling, neboli první telefonní kontakt s klientem, za zábavnou…

Nebojte se obchodních telefonátů

Nemáte rádi obchodní telefonáty? Server Entrepreneur.com přinesl několik rad, jak zvládnout tyto…

Snižte množství odmítnutých telefonátů

Někteří lidé nemají rádi obchodní telefonáty. Důvodem bývá strach z odmítnutí. Pokud ale překonáte…

Sedm tipů pro lepší volání naslepo

Používáte během získávání nových zákazníků cold calling? Server Callcentre.co.uk přinesl několik…

Jak lépe řídit call centrum

Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí. Nejdůležitější jsou v call centru…

Výpis 109117 z celkem 174