Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích

Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com přinesl několik rad, jak…

Jak získat důvěru během telefonátu

Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to jediné, co rozhoduje o…

Neodkládejte nepříjemné telefonáty

Telefonní kontakt s klienty je stále důležitou součástí vaší kariéry. Server entrepreneur.com…

Jak na cold calling?

Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může být celkem…

Pět chyb telefonního prodeje

V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden nástroj k zaujetí zákazníka…

10 tipů na efektivní monitoring kvality hovorů v call centru

Monitoring kvality hovorů v call centru není jenom o peskování zaměstnanců za chyby. Britský server…

Slovníček zaměstnance call centra

Stejná věc se vždy dá říci mnoha způsoby. Úlohou zaměstnance call centra je vybírat vždy tu…

Akvizice, telefonáty potenciálním klientům a další obchodníkovy noční můry

„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní strategii, která vaší firmě…

5 nápadů, jak oživit jednotvárnou práci v call centru

Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem dovede z práce v call…

Výpis 118126 z celkem 174