Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pár tipů, jak uspět při prodejním telefonátu

Snad nikdo to nemá rád, obtěžuje nás to a často se s tím setkáme v ty nejnevhodnější chvíle, třeba…

Volání naslepo může být zábavné

Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci. Klíčem je váš přístup, jak se…

Jak ztratit obchod díky vzkazu v hlasové schránce

Vzkaz v hlasové schránce může být právě onen první dojem, který na potenciálního klienta máte…

10 kroků k lepšímu řízení výkonnosti v call centru

Řízení výkonnosti patří k nejpalčivějším otázkám manažerů call center. Britský portál Call Centre…

8 důvodů, proč se prodejcům nechce do telefonování

Prodejní telefonáty jsou pravidelnou součástí práce prodejců. Někdy se jim však prodejci začnou sami…

Jste nervózní z telefonování?

Pokud má prodejce obavy z telefonování, je za tím obvykle jeden z následujících tří důvodů: Fakt…

Telefonování naslepo: Jak na to?

Volání naslepo představuje pro mnoho lidí úplnou noční můru. Tak začněme tím, že těmto telefonátům…

Prodejci, nemějte strach z telefonování naslepo!

Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však každý pracuje i s řadou…

Prodej v B2B: Jak zaujmout prvním telefonátem

Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš produkt a má zdroje nutné…

Výpis 136144 z celkem 174