Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se ukazuje, že zdraví a…

Jak školit nové operátory

Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro samotná střediska, ale i pro…

Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční ohodnocení za jejich…

10 tipů pro řízení nových operátorů

Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté je však třeba vést je…

Call centra jsou stresující

Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující, nepotřebuje většina z nás…

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických středisek spočívá v…

10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět technologii voice over…

Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich zaměstnanců. Najímat a udržet si…

Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí to samozřejmě i v…

Výpis 163171 z celkem 174