Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co by měl umět dobrý operátor call centra

Call centra představují klíčovou součást úspěchu firem, protože jsou ve středu péče o zákazníky,…

Cold calling: Připravte si hroší kůži

Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se přesvědčit neznámé lidi o…

Call centrum bez stresu?

Americké firmy stále častěji zavádějí masáže, aby svým zaměstnancům pomohly od stresu. Svědčí to o…

Monitorování kvality v call centru

Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro firmu i její zákazníky. Je…

Připravte se na cold call

První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je hlavně pro začátečníky velmi…

Tři vlastnosti výkonného call centra

Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami, většinou odpoví, že je to…

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména pokud se zákazníky řeší…

Principy motivace v call centru

Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí, ve kterém bude motivace…

Nebojte se telefonovat

Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s potenciálním klientem,…

Výpis 154162 z celkem 174