Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak psychicky zvládnout práci v call centru

Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper proto oslovil přímo…

10 důvodů, proč volání naslepo nemá v prodeji budoucnost

Podle portálu Business Brief už končí doba, kdy prodejci mohou telefonicky kontaktovat…

Má smysl nechávat vzkaz na záznamníku?

Někteří lidé si myslí, že pokud telefonujete naslepo, nemá smysl nech&…

Nová pravidla volání naslepo (cold calling)

Navzdory všeobecnému názoru, že volání naslepo není dobrý způsob získávání nových zákazníků, opak je…

4 překážky cold callingu

Snaha získat nové zákazníky po telefonu může být velice ná…

Haló, tady hlasová schránka

Odborníci na telefonické oslovování potenciálních z&…

Denní chleba ředitele call centra

Co by měl každý den dělat manažer call centra, aby byl jeho tým úspěšn&…

4 klasické chyby cold callingu

První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá záležitost. Metody osvědčené…

13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace zaměstnanců. Dochází k ní z…

Výpis 145153 z celkem 174