Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Základy vícekanálové komunikace

Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály. Firmy se tak potýkají s…

Jak jsou na tom vaše propagační materiály?

Firemní marketingové materiály musí zaujmout pozornost potenciálních zákazníků natolik, aby byli…

Sociální marketing je jako každý jiný

V posledních letech se i v naší zemi vydává více peněz na charitu a tzv. sociální reklama se stává…

Marketing pro neziskové organizace

Pro mnoho neziskových organizací je marketing téměř neznámý koncept. Měly by si však uvědomit, že…

O co jde zákaznickým střediskům?

Firmy často hovoří o tom, že nejlepšími nástroji pro ovlivňování zákaznického rozhodování jsou…

Jak vidí Češi telemarketing

Prosincový průzkum agentury Factum Invenio odhalil, že telemarketing je téměř polovinou Čechů vnímán…

Spojujeme kanály

Dnešní zákazník si žádá koordinaci komunikačních kanálů a s firmami, které to neumí zařídit, brzy…

Mýty o budování identity

S rozvojem e-komerce se v nových rozměrech vynořují některé zásadní marketingové mýty. Tradičně se…

Jak zničit firmu v pěti krocích

Marketing má zcela jasný cíl přilákat konkrétní firmě co nejvíce lidí. Může však vyjít velice…

Výpis 442450 z celkem 618