Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály. Firmy se tak potýkají s…
Firemní marketingové materiály musí zaujmout pozornost potenciálních zákazníků natolik, aby byli…
V posledních letech se i v naší zemi vydává více peněz na charitu a tzv. sociální reklama se stává…
Pro mnoho neziskových organizací je marketing téměř neznámý koncept. Měly by si však uvědomit, že…
Firmy často hovoří o tom, že nejlepšími nástroji pro ovlivňování zákaznického rozhodování jsou…
Prosincový průzkum agentury Factum Invenio odhalil, že telemarketing je téměř polovinou Čechů vnímán…
Dnešní zákazník si žádá koordinaci komunikačních kanálů a s firmami, které to neumí zařídit, brzy…
S rozvojem e-komerce se v nových rozměrech vynořují některé zásadní marketingové mýty. Tradičně se…
Marketing má zcela jasný cíl přilákat konkrétní firmě co nejvíce lidí. Může však vyjít velice…