Firmy často oslovují potenciální zákazníky e-mailem, mimo jiné proto, že se obávají odmítnutí,…
Teoretici popisují transformaci zákaznického střediska na ziskové jednoduchou rovnicí: nákladové…
EMM (enterprise marketing management) je disciplína usilující o organizaci a automatizaci procesů za…
Cena je důležitou součástí marketingového mixu a zároveň nástrojem produktové komunikace. Existuje…
Úspěšnost firem závisí do značné míry na síle jejich obchodních značek. Mnohé však se značkami dosud…
V souvislosti s marketingem se dnes mluví převážně o budování značek. Důležité je však nezapomínat…
Z historického pohledu odrážel nově vyvinutý produkt své vynálezce jako hrdiny. Vynálezce nebo…
Společnost ExactTarget, zabývající se vývojem softwarových řešení pro e-mailový marketing,…
Dříve, než firma začne vymýšlet design svého loga, měla by správně chápat, proč vlastně nějaké logo…