Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Úskalí e-mailu jako obchodního nástroje

Firmy často oslovují potenciální zákazníky e-mailem, mimo jiné proto, že se obávají odmítnutí,…

Cesta k ziskovému zákaznickému středisku

Teoretici popisují transformaci zákaznického střediska na ziskové jednoduchou rovnicí: nákladové…

Co je EMM?

EMM (enterprise marketing management) je disciplína usilující o organizaci a automatizaci procesů za…

Hledáme správnou cenu

Cena je důležitou součástí marketingového mixu a zároveň nástrojem produktové komunikace. Existuje…

7 smrtelných hříchů budování značky

Úspěšnost firem závisí do značné míry na síle jejich obchodních značek. Mnohé však se značkami dosud…

Marketing jako budování identity

V souvislosti s marketingem se dnes mluví převážně o budování značek. Důležité je však nezapomínat…

Nové produkty chtějí spolupráci

Z historického pohledu odrážel nově vyvinutý produkt své vynálezce jako hrdiny. Vynálezce nebo…

E-mailový marketing - trendy 2005

Společnost ExactTarget, zabývající se vývojem softwarových řešení pro e-mailový marketing,…

Jak na firemní logo

Dříve, než firma začne vymýšlet design svého loga, měla by správně chápat, proč vlastně nějaké logo…

Výpis 451459 z celkem 618