Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Marketingová komunikace pro nezávislé odborníky

Jste nezávislý profesionál a potřebujete více zákazníků? Nepotřebujete velký marketingový rozpočet.…

Co je Idea Management?

Řízení myšlenek (idea management) znamená sběr, rozvoj a výběr obchodních nápadů, které přinášejí…

Přechod zákazníků na nové kanály

Převádění zákazníků k novému komunikačnímu kanálu může být obtížné pro zákazníky, firmu i její…

Jak na kombinované mediální kampaně

V současném mediální plánování se nabízí využití účinku více médií zároveň. Důležité je však dbát na…

Sedm omylů marketingu služeb

Firmy zaměřené na poskytování služeb hledají proaktivní způsoby, jak se dostat na špičku. Hodnotí…

Česká regulace a autoregulace reklamy

Reklama v podnikání znamená přesvědčovací proces směřující k uzavření určitého obchodu uskutečňovaný…

Nejde jen o zapamatování

Studie Reputation Quotient Survey, která proběhla v patnácti zemích světa zkoumala pověst…

Tři překážky měření marketingového úspěchu

Marketingoví odborníci čelí při vývoji konzistentních měřících prostředků svých aktivit a výkonnosti…

Reklama vstupuje i do počítačových her

V posledních letech se velice rychle rozvíjí oblast reklamy ve virtuálním prostředí, jako jsou…

Výpis 460468 z celkem 618