Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Zákaznická komunikace: E-mail je záležitostí důvěry

Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických služeb prostřednictvím…

Na živo, nebo samoobslužně?

Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné nástroje, aby si v…

Top 8 marketingových a prodejních strategií

Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké konkurenty, kteří vydělávají…

Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska

Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se zákazníky. Zákaznická…

Pět základních marketingových chyb

Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen spojit s potenciálními…

Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti firma nabídne. Telefonická…

Deset nenákladných marketingových rad

Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních marketingových tipů, jak zvýšit a…

IT a zákaznická loajalita

Zákazníci nemají rádi překvapení. Jejich loajalita naopak závisí na předvídatelnosti výkonnosti i…

Řízení dat a predikce zákaznického chování

Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých zákazníků či preferovaný…

Výpis 433441 z celkem 618