Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Slovo má zákaznická komunita

Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí, aby získaly ostřejší pohled…

Hledejte správnou kombinaci kanálů

V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější poskytovat efektivní…

Řízení adres v newsletterech

Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory elektronických newsletterů. Většinu…

Není logo jako logo

Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem může být například…

Jak moc je příliš?

Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy svých zákazníků. Zákazníci…

Tři mýty o identitě značky

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků…

Lišit se a dominovat

Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct mailem, webovými…

Jak jsem potkal zákazníky

Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku stoupají. Jistě jste si…

Zelená pro rozpoznávání hlasu

Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb budí rozporuplné reakce.…

Výpis 415423 z celkem 618