Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí, aby získaly ostřejší pohled…
V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější poskytovat efektivní…
Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory elektronických newsletterů. Většinu…
Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem může být například…
Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy svých zákazníků. Zákazníci…
Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků…
Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct mailem, webovými…
Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku stoupají. Jistě jste si…
Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb budí rozporuplné reakce.…