Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co Čech, to čtenář reklamního letáku

Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se zaměřily na to, jak se čeští…

5 tipů pro úspěšný marketing

Mnohé firmy odmítají používat některé osvědčené marketingové strategie, protože s nimi v minulosti…

Spojení marketingu a prodeje

Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a prodejní kanály představuje pro…

Komunikace je základ CRM

Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může vyvinout tu nejlepší strategii…

Malým firmám chybí péče o zákazníky

Jedna z pěti malých firem přiznává, že přichází o zákazníky kvůli špatným zákaznickým službám. Je…

4 opravdu smrtelné marketingové hříchy

V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který by nenapsal nějakou…

On-line zákazník si dává pozor

On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů Internetu v zabezpečení on-line…

CRM není zákaznický servis

Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí na všechny problémy s…

Program zákaznické loajality nejen pro velké firmy

Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že by se kvůli nim musely…

Výpis 406414 z celkem 618