Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se zaměřily na to, jak se čeští…
Mnohé firmy odmítají používat některé osvědčené marketingové strategie, protože s nimi v minulosti…
Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a prodejní kanály představuje pro…
Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může vyvinout tu nejlepší strategii…
Jedna z pěti malých firem přiznává, že přichází o zákazníky kvůli špatným zákaznickým službám. Je…
V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který by nenapsal nějakou…
On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů Internetu v zabezpečení on-line…
Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí na všechny problémy s…
Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že by se kvůli nim musely…