Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které začínají s marketingem a…
Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na zákaznických linkách,…
V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování produktů by probíhalo…
Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že…
Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím pracovníkům se však již…
Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování. Nedostatečná péče o web může…
Značka vyčleňuje společnost či produkt od většiny ostatních konkurentů - značek. A právě…
V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat cesty, jak odlišit vaši firmu…
Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení produktů a služeb? Jen se…