Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak začít s marketingem a PR

Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které začínají s marketingem a…

Automatizace versus personalizace

Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na zákaznických linkách,…

Když píše rozhořčený zákazník

V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování produktů by probíhalo…

Jeden kanál je málo

Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více než jeden kanál. Tvrdí, že…

Zákaznická střediska a koučing manažerů

Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím pracovníkům se však již…

Pět nejčastějších chyb firemního webu

Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování. Nedostatečná péče o web může…

Umění říkat "ne"

Značka vyčleňuje společnost či produkt od většiny ostatních konkurentů - značek. A právě…

Jak vyčnívat z davu

V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat cesty, jak odlišit vaši firmu…

Barva je základ

Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení produktů a služeb? Jen se…

Výpis 424432 z celkem 618