Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč nesmí být manažer příliš „pohodový“

Jak podle vás vypadá ideální manažer? Pravděpodobně je to odborník, který své podřízené inspiruje a…

V čem jsou si vedení lidí a rodičovství podobné, aneb Proč jsou rodiče často i dobří manažeři

Rodičovství a management lidí mají řadu věcí společných. Proto není divu, že lidé, kteří mají…

Virtuální komunikace: V čem je jiná než ta tradiční a na co si při ní dát pozor?

Zaměstnanci čím dál častěji vyžadují alespoň částečný home office a zaměstnavatelé jim mnohdy…

Jak rozpoznáte, že se váš podřízený řítí k vyhoření?

Syndrom vyhoření může nastat kdykoliv a u kohokoliv. Nejčastěji se objevuje u lidí, kteří poskytují…

Nejčastější důvody, proč vázne komunikace v rámci týmu

Efektivní komunikace je základ úspěchu jakéhokoliv týmu. Bez rychlé, jasné a bezproblémové…

Sedm rad, jak bojovat se stresem z manažerské pozice

Být ve vedoucí funkci sebou přináší řadu stresových situací, vyhrocených interakcí a blížících se…

Jak se stát skutečně efektivním manažerem: Pět nejdůležitějších rad, kterých byste se měli ve své manažerské kariéře držet

Být skutečně efektivním manažerem, který inspiruje ostatní a do kterého vedení společnosti vkládá…

Nejčastější chyby, které dělají manažeři při komunikaci s podřízenými

Dobrý manažer musí být víceméně mistrem komunikace. Musí nejen umět efektivně předávat podřízeným…

Pět signálů, že si berete svoji práci příliš osobně. A že byste s tím měli něco dělat.

Práce zabírá velkou část našich životů. Trávíme v ní často více jak třetinu z každého dne. S kolegy…

Výpis 433441 z celkem 6603