Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak dlouhodobě zvýšit produktivitu vašeho týmu ve třech krocích

Jedním z klíčových úkolů manažera týmu je dostat ze svých podřízených to nejlepší. Musí moderovat…

5 dovedností, bez kterých se na manažerské pozici neobejdete

Pokud se chcete stát manažerem, nebo vás povýšení v dohledné době čeká, asi si říkáte, jak se na…

Čtyři kroky ke spokojenějším podřízeným

Jak ukazují průzkumy, spokojenost pracovníků je v prvé řadě dána osobností nadřízeného. Neméně…

Osobní značka jako cesta za kariérním úspěchem: Vybudujte si ji ve třech krocích

Co vlastně znamená výraz „osobní značka“? Je to vlastně soubor unikátních vlastností, které okolí…

Jak si coby manažer vybudovat vzájemnou důvěru mezi vámi a vašimi podřízenými

Aby tým mohl pracovat skutečně efektivně, musí jeho členové důvěřovat svému vedení. Bez toho se…

Jak se stát skutečně efektivním lídrem? Musíte dodržovat tyto tři postupy

Efektivní lídr je někdo, kdo dovede své podřízené motivovat, kdo je dokáže nadchnout pro společnou…

Čtyři tipy, jak se stát člověkem, se kterým ostatní rádi komunikují

Efektivní vedení lidí a projektů je především o interpersonální komunikaci. Čím efektivněji dovedete…

Nejčastější chyby, které dělají noví manažeři

V managementu platí jedno pravidlo. Když se stanete manažerem a nikdy předtím jste lidi nevedli,…

Parkinsonův princip: Co to je a jaký má vliv na vaši produktivitu

Na produktivitě a efektivitě práce je vždy co zlepšovat. Jestliže hledáte způsob, jak pracovat…

Výpis 415423 z celkem 6528