Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Už žádné zbytečné porady: Jak zorganizovat skutečně efektivní týmová setkání

Pro mnoho řadových zaměstnanců jsou týmové porady často spojené s nudou a zbytečností, které je…

5 tipů, jak toho během pracovního dne stihnout více

Každý manažer (i každý poctivý pracovník) by neustále měl přemýšlet, jak navýšit svoji produktivitu…

Mindfulness v praxi: Jak praktikovat mindfulness v každodenním životě

Mindfulness představuje soubor přístupů k práci i k životu obecně, které spojuje myšlenka, že by…

Schází vám motivace? Devět citátů, které vám ji zase dodají

Přišel podzim a brzy tu máme zimu. Dny se krátí. A navíc, současné socio-ekonomické trendy vytváří…

Umění přesvědčovat: 5 tipů, jak docílit, aby druhý člověk změnil názor

Manažer musí být tak trochu psycholog. Musí mít skvělé vyjednávací schopnosti a musí umět své okolí…

Pět vlastností úspěšného lídra

Jak vypadá úspěšný lídr? Někdo, kdo dovede ostatní motivovat, vést a inspirovat? Přemýšlíte o tom,…

3 tipy, jak u podřízených dlouhodobě vylepšit schopnost řešit problémy

Coby týmový vedoucí byste se měli v každém případě snažit o to, aby vaši podřízení měli potřebné…

Poznejte z řeči těla, že se vás někdo snaží obelhat

Práce manažera týmu z velké části sestává z komunikace s lidmi. Manažer musí jednat se svými…

Sedm zásad efektivní manažerské komunikace

Jedním ze základních kamenů efektivního leadershipu je komunikace. Každý úspěšný manažer, který chce…

Výpis 451459 z celkem 6604