Týmy, které dokáží efektivně komunikovat, dosahují lepších výsledků. Spolupráce a sdílení informací navíc usnadňuje rozhodování. Napomáhá také k lepší pracovní…
V současném hektickém a stále se měnícím podnikatelském prostředí roste…
Zaměstnavatelé si začínají uvědomovat, že dlouhá pracovní doba vyžaduje…
Většina lidí si myslí, že je dostatečně profesionální na to, aby dokázala…
Zúčastnili jste se někdy porady, po jejímž skončení lidé hlásali, že je čas…
Delegování patří mezi nejdůležitější manažerské techniky. Slouží jednak…
Řada pracovníků se dostane do manažerské funkce díky svým silným technickým…
Stále více firem umožňuje svým zaměstnancům, aby pracovali z domova nebo…
Umět správně požádat o pomoc je zásadní součástí dobrého a úspěšného výkonu…
Tzv. transformační vůdcové jsou podle aktuálních výzkumů pozitivnější a…
Nálada hraje důležitou roli v osobním i pracovním životě člověka. Výsledky,…
Ekonomická recese zvyšuje tlak na zaměstnance. Mnozí se vyhnuli propuštění,…