Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Kroky ke zvýšení prestiže vaší firemní značky

Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často důvody, proč některé…

Omluva: Obchodníky málo využívaný, ale silný nástroj

Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité, jestli chyby děláme, ale…

Pět tipů, jak se rychle dostat z období obchodního propadu

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a nevíte proč? Výkyvy jsou v prodeji poměrně běžnou…

Udělejte vaše obchodní techniky osobnější a získejte více klientů

Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální jednání. Klienti se rádi emočně…

Sedm prodejních taktik, které již dávno nefungují

Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš obchodní přístup i…

Čtyři pravdy o prodeji, které zjistíte až delší praxí

Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o obchodní praxi, které si…

Tipy pro nové prodejce: Jak dosáhnout „prodejní nálady“ a udržet si ji?

Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích vás, tedy samotného…

Pět kroků k efektivnímu systému práce

Jak je na tom váš time management? Netrpíte prokrastinací? Pracujete efektivně? Výzkumy uvádí, že…

Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit

Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta…

Výpis 208216 z celkem 737