Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit

Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta…

5 tipů na rychlé uzavření obchodu, když o nákupu rozhoduje více lidí

Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám ihned rozhodnout a vám tedy…

Pět kroků k dokonalé prezentaci

Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových zaměstnanců, a to napříč všemi…

Vyjednávání – kdo začne s  cenou prohrává? (2. díl)

V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním článku se zaměříme na …

4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím

K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale pokud nastává období, kdy…

Nejčastější zlozvyky prodejců, které jim brání v úspěchu

Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost vašich činností. A stejně…

Jaký sociální status si B2C klienti asociují s vaším produktem?

Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu vlastně nezajímá…

Vyjednávání – každá hodina má 360 minut (1. díl)

V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se věnovali úspěšnosti na…

Jak získat prvních dvacet klientů pro váš start up

Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní praxe. I přes svoji…

Výpis 208216 z celkem 729