Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta…
Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám ihned rozhodnout a vám tedy…
Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových zaměstnanců, a to napříč všemi…
V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním článku se zaměříme na …
K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale pokud nastává období, kdy…
Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost vašich činností. A stejně…
Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu vlastně nezajímá…
V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se věnovali úspěšnosti na…
Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní praxe. I přes svoji…