Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Parametry definice vašeho ideálního B2B klienta

Odvěkou pravdou obchodování, která se vztahuje i na B2B sektor, je fakt, že bez konkrétní definice…

Úspěšný prodej krok po kroku

Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec. Začátkem zpravidla bývá první…

Čtyři tipy pro B2B prodej

B2B, tedy Business-To-Business prodej, kdy obchodní zástupce prodává svůj produkt nikoliv…

Pět znaků správně nastaveného systému prodeje ve vaší firmě

Prodejní procesy, jejich vývoj, nastavení a implementace jsou extrémně důležitými faktory v obchodní…

Čtyři trendy, které radikálně mění způsoby B2B obchodování

B2B obchodování se mění. A to díky moderním technologiím, které umožňují celou řadu funkcí a analýz,…

4 triky pro zapamatování více věcí

Každý obchodník může jistě těžit z dobré paměti. Zapamatovat si konverzaci s určitým klientem, jeho…

4 knihy, které by si měl přečíst každý, kdo chce zatočit s prokrastinací

Prokrastinace je něco jako nemoc moderní doby. Bohužel, kvůli ní mnoho lidí nedosahuje svých snů a…

Strategie „Six Sigma“ a její využití v optimalizaci prodejních procesů

„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost Motorola na začátku 80. let 20.…

Sedm vlastností úspěšných obchodníků

Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale především toho správného…

Výpis 190198 z celkem 736