„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost Motorola na začátku 80. let 20.…
Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale především toho správného…
Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní technologie, proměňují se i…
Často opomíjeným zdrojem potenciálních zákazníků jsou ty kontakty, které vás již jednou odmítli,…
Moderní technologie, CRM systémy a analytické nástroje vám dovedou poskytnout data, o kterých se…
Jistě víte, kdo je vaše konkurence, a dost možná jsou vaši konkurenti úspěšnější, než vy. A rozdíl…
Trh malých podniků je pro řadu B2B obchodníků zlatým dolem, který ale vyžaduje poněkud odlišnou…
Stejně jako i ti nejlepší sportovci potřebují stále pravidelně a dlouhodobě trénovat, aby se udrželi…
Čím jednodušší je celý váš prodejní proces, tím větší jsou šance na jeho úspěšné zakončení.…