Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Strategie „Six Sigma“ a její využití v optimalizaci prodejních procesů

„Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost Motorola na začátku 80. let 20.…

Sedm vlastností úspěšných obchodníků

Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale především toho správného…

Čtyři ohledy, ve kterých se klienti za posledních deset let změnili

Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní technologie, proměňují se i…

Jak zaujmout klienty, kteří vás už jednou odmítli

Často opomíjeným zdrojem potenciálních zákazníků jsou ty kontakty, které vás již jednou odmítli,…

Jak vám mohou analytická data pomoci v optimalizaci prodejního procesu?

Moderní technologie, CRM systémy a analytické nástroje vám dovedou poskytnout data, o kterých se…

Co dělá váš úspěšný konkurent jinak?

Jistě víte, kdo je vaše konkurence, a dost možná jsou vaši konkurenti úspěšnější, než vy. A rozdíl…

Čtyři tipy ohledně prodeje malým firmám

Trh malých podniků je pro řadu B2B obchodníků zlatým dolem, který ale vyžaduje poněkud odlišnou…

Šest tipů pro B2B obchodníky

Stejně jako i ti nejlepší sportovci potřebují stále pravidelně a dlouhodobě trénovat, aby se udrželi…

Čtyři kroky ke zjednodušení vašeho prodejního cyklu

Čím jednodušší je celý váš prodejní proces, tím větší jsou šance na jeho úspěšné zakončení.…

Výpis 190198 z celkem 729