Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Definice ideálního B2C zákazníka: Jaké faktory je potřeba vzít vpotaz?

Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje na jednom: k dosažení…

Šest důvodů, proč se vám nedaří předehnat konkurenci

Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat vaši konkurenci co se týče…

Reportáž: Jak začít rozhovor a získat přátele nejen mezi klienty

Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv zajímavým, ať už…

4 chyby obchodníků s příliš velkým egem

Sebevědomí je v obchodě jistě žádoucí vlastností, protože pouze sebevědomý prodejce může dostatečně…

Šest nadčasových prodejních technik

I přestože se obchodní sféra vyvíjí stejně jako jiná odvětví lidské činnosti, existují určité…

Čtyři nepravdivé mýty o produktivitě v prodeji

Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To platí jak v obchodní…

„Humánní prodej“ aneb Jak si získat klienty lidským přístupem

Obchodní zástupci jsou často považováni za oportunisty, kteří se komukoliv snaží prodat cokoliv, a…

Čtyři zvyky top prodejců, jak uzavírat více obchodů

Efektivita práce, time management, absence prokrastinace, účinné obchodní techniky a schopnost určit…

6 tipů, jak přestat myslet na práci během volna

Efektivní vybalancování života a jeho rozdělení na pracovní a soukromou část je extrémně žádoucí jak…

Výpis 217225 z celkem 729