I když je nutné jít s dobou, sledovat moderní trendy a uzpůsobovat své postupy aktuálnímu vývoji v…
Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem prověřené techniky a metody,…
To, že vaši nabídku klient jednou odmítne, neznamená, že své negativní stanovisko bude zastávat…
Úspěšný prodejce musí umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat se do role toho druhého,…
Občasným propadům v prodejních číslech se žádný obchodní zástupce nevyhne. To ale neznamená, že když…
Obchodní zástupci nových a začínajících firem často mají z aktivního prodeje obavy, protože mají…
Obchodní manažer bezesporu patří v rámci hierarchie firmy mezi ty nejdůležitější postavy téměř v …
Zkratka B2B vychází z anglického sousloví „Business-To-Business“ a označuje druh prodeje, kdy…
Prodejní svět se za posledních několik let výrazně proměnil, obchodníci se zaměřují na stále užší…