Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 vlastnosti moderního zákazníka, které musí prodejci reflektovat

Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před deseti nebo dvaceti lety. Jak…

3 ozkoušené techniky, díky kterým ihned vylepšíte své obchodní výsledky

Snažíte se vylepšit své obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený prodejce a pokoušíte se…

Čtyři tipy, jak se při prodeji vyhnout strachu z odmítnutí

Strach z odmítnutí ze strany klienta bohužel stojí za mnoha neúspěšnými obchody. Řada obchodníků tak…

4 tipy, jak si při prodeji udržet vždy pozitivní přístup

Každý prodejce, pokud chce dosáhnout úspěchu, se musí naučit udržet si pozitivní přístup i tváří v …

Jak dotáhnout obchod do konce a zabránit tomu, aby se klient odmlčel

Mnoho prodejů skončí tím, že prodejce je požádán, aby zaslal nabídku e-mailem, ale od klienta nikdy…

Procházíte propadem v prodeji? 4 oblasti, na které se musíte zaměřit

Každý prodejce si někdy prochází propadem v prodejních číslech. To zkrátka patří k obchodnímu…

Praktické tipy, jak obchody uzavírat rychleji

Prodejní cyklus je vlastně jakýsi životní proces vašeho klienta, kde na začátku je získání kontaktu…

6 signálů, podle kterých poznáte, že se vám klient nadále nevyplatí

Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů v rámci dlouhodobé…

Tipy, jak se psychicky vyrovnat s neúspěchem v prodeji

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat zklamání a strach z celé řady…

Výpis 100108 z celkem 736