Průměrný spotřebitel dnešní doby se v mnohém liší od spotřebitelů před deseti nebo dvaceti lety. Jak…
Snažíte se vylepšit své obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený prodejce a pokoušíte se…
Strach z odmítnutí ze strany klienta bohužel stojí za mnoha neúspěšnými obchody. Řada obchodníků tak…
Každý prodejce, pokud chce dosáhnout úspěchu, se musí naučit udržet si pozitivní přístup i tváří v …
Mnoho prodejů skončí tím, že prodejce je požádán, aby zaslal nabídku e-mailem, ale od klienta nikdy…
Každý prodejce si někdy prochází propadem v prodejních číslech. To zkrátka patří k obchodnímu…
Prodejní cyklus je vlastně jakýsi životní proces vašeho klienta, kde na začátku je získání kontaktu…
Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů v rámci dlouhodobé…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat zklamání a strach z celé řady…