Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou lukrativní, platí včas,…
V prodeji se může často stát, že klientovi se vaše nabídka líbí, ale nedokáže překonat svoji…
Řada obchodníků se stále spoléhá na zastaralé a dávno překonané obchodní techniky a díky tomu…
Každý obchodník někdy prochází obdobím, kdy mu klesnou prodeje. A příčiny takového propadu jsou…
Očekávání a požadavky klientů se neustále posouvají. Specifickou klientelou je potom skupina tzv.…
Při cestě za lepšími obchodními výsledky máte několik možností. Buď můžete sehnat více nových…
K prodejnímu řemeslu patří výkyvy. Ne vždy obchodník prodává dobře a čas od času musí překonat…
Obchodní řemeslo sice podléhá různým vlivům i vývoji, ale základ je pořád stejný. A existují obecně…
Anglický výraz „testimonial“, který můžeme často slyšet i v českém kontextu, odkazuje na pozitivní…