Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 tipy, jak zlepšit zákaznický servis

Allbusiness.com publikoval tři tipy, jak zlepšit zákaznický servis. 1) Usnadněte použití      …

3 tipy na jednání s problémovými zákazníky

Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší straně nebo ne, rady…

Zvládněte negativní recenze

Někdy se vám může stát, že klient nebude spokojen s vaším produktem nebo službou. Dokud nebyly…

Zvyšujte důvěru svých klientů

Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal tři body, jak důvěru…

Nazapomínejte na zákaznické reference

Hodnocení zákazníků působí na vaše podnikání v mnoha směrech. Ovlivňuje tržby a názory zákazníků na…

4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem

Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní úspěchy. Server…

Předejděte nespokojenosti zákazníků

Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost oprávněná nebo ne, rady…

Podpořte loajalitu svých zákazníků

Už jste asi slyšeli o tom, že získávání nových klientů stojí víc peněz než udržování těch…

Chcete, aby se k vám klient pravidelně vracel? Zaveďte službu předplatného

Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší způsob je zavedení…

Výpis 262270 z celkem 447