Allbusiness.com publikoval tři tipy, jak zlepšit zákaznický servis. 1) Usnadněte použití …
Každý se jednou setká s nespokojeným zákazníkem. Ať už je chyba na vaší straně nebo ne, rady…
Někdy se vám může stát, že klient nebude spokojen s vaším produktem nebo službou. Dokud nebyly…
Důvěra vašeho klienta je důležitá. Server Topsalesworld.com proto popsal tři body, jak důvěru…
Hodnocení zákazníků působí na vaše podnikání v mnoha směrech. Ovlivňuje tržby a názory zákazníků na…
Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní úspěchy. Server…
Setkáváte se často s nespokojenými zákazníky? Ať už je jejich nespokojenost oprávněná nebo ne, rady…
Už jste asi slyšeli o tom, že získávání nových klientů stojí víc peněz než udržování těch…
Chcete, aby se zákazníci opakovaně vraceli k vašemu produktu? Nejsnazší způsob je zavedení…