Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Udržte si své "staré" klienty

Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc přinese stabilitu vašemu…

Je načase zbavit se klienta?

Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme, že ne všichni za to…

Jak říci zákazníkovi "ne"

V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí problém, a celkově se snažit o…

Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?

Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká trenérka a poradkyně v…

Introvertní obchodníci

Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou vybíraví v tom, koho si zvolí…

5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech

I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého fungujícího vztahu mezi…

Dosáhněte adresného zákaznického servisu v B2B

Zákaznický servis je termín, který se nejvíce skloňuje v souvislosti v business-to-consumer…

9 tipů, jak dosáhnout spokojenosti zákazníků

Spokojený zákazník je základem věrné klientely. Server CustomerThink.com proto přinesl seznam devíti…

Zákaznický servis a požadavky klientů v číslech

V péči o zákazníky hraje zcela zásadní roli čas a efektivita. Pokud je klient s jedním z těchto…

Výpis 280288 z celkem 447