Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co s klientem, který neodpovídá?

Stává se vám někdy, že řešíte obchod, který vypadá nadějně, ale klient najednou přestane…

Vytvořte obchodní strategii na míru klientovi

Chcete překonat konkurenci? Poskytněte svým zákazníkům obchodní a marketingovou strategii šitou…

Snižte množství odmítnutých telefonátů

Někteří lidé nemají rádi obchodní telefonáty. Důvodem bývá strach z odmítnutí. Pokud ale překonáte…

Pobídněte své klienty k poskytování referencí

Doporučí-li vás současný klient dalšímu možnému zákazníkovi, vašemu podnikání to může velmi pomoci.…

Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci

V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také to, jak moc zákazníci…

Věrnost zákazníka je základ

Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále stejné vzorce chování…

Jak lépe řídit call centrum

Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí. Nejdůležitější jsou v call centru…

Automatická odpověď aneb Nezapomínejte na klienty během své dovolené

Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail zodpovědné osobě. Jediné, co…

Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích

Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com přinesl několik rad, jak…

Výpis 271279 z celkem 447