Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka

Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik důvodů. Lidé nechtějí vaše…

Co neříkat během telefonního rozhovoru s klientem

Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům chování a promluv. Nikdy…

3 věci, které zákazníkovi v žádném případě neříkejte

Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit kultivovaně a vyhnete se hloupým…

Náš zákazník, náš pán. Konečně?

Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom prvej republiky. Ďalších…

5 důvodů, proč zákazník neodpovídá na vzkazy a jak s nimi naložit

Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat zbytečné, jelikož předpokládají,…

Nabídněte zákazníkovi lepší zkušenost

Jedním z důležitých předpokladů obchodního úspěchu je zlepšování zkušenosti vašich zákazníků s vámi.…

Ne každý zákazník stojí za vaši námahu

Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se vyplatí i přes to, že práce s…

7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání

Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a otevření. Nestačí mít pouze…

3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi

Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost může zákazníka okamžitě…

Výpis 244252 z celkem 447