Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik důvodů. Lidé nechtějí vaše…
Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům chování a promluv. Nikdy…
Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit kultivovaně a vyhnete se hloupým…
Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom prvej republiky. Ďalších…
Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat zbytečné, jelikož předpokládají,…
Jedním z důležitých předpokladů obchodního úspěchu je zlepšování zkušenosti vašich zákazníků s vámi.…
Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se vyplatí i přes to, že práce s…
Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a otevření. Nestačí mít pouze…
Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost může zákazníka okamžitě…