Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017

Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba připravit a co je potřeba…

Pohled do budoucnosti zákaznického servisu

V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a zařizovat se podle nových…

5 zásad moderního zákaznického servisu

Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém obchodním prostředí se zákaznický…

5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil

Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní aktivitou než akvizice…

7 nejčastějších chyb zákaznického servisu

Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický servis, co rozhoduje o tom,…

4 způsoby, jak zajistit, aby se klienti cítili být součástí firmy

Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve společnosti. Celá řada firem…

Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají?

I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy, které jsou schopny udržet si…

Komentáře k vašemu produktu: Jak jich využít ve váš prospěch

Komentáře, ať už veřejné (weby, fóra, diskuze) nebo neveřejné (uzavřené šetření v rámci firmy,…

Tipy pro udržení klientů, které opravdu fungují

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a…

Výpis 163171 z celkem 445