Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 problémů, díky kterým zaručeně ztratíte klienta

Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám pomohou různé prodejní…

Co neříkat klientovi, i když je to pravda

Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné,…

Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka?

Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k získávání nových klientů. Občas…

4 tipy pro prohloubení vztahu mezi klientem a společností

V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli ke konkurenci. A tento…

Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i kvalitou a dobou dodání.…

3 způsoby, jak předejít naštvání klientů

Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…

3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků

Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je však lepší než řešení…

Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka

Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu věnovat. Nikdy ovšem na úkor…

5 základních věcí, díky kterým vás klienti neopustí

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se firmy…

Výpis 172180 z celkem 445