Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe se posouvá. To se týká i…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti se ozývají nejen proto, aby vyřešili určitý…
Více než 75 % marketérů věří, že blokování reklam, které je dnes stále běžnější v internetových…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Přední odborníci sdílejí 8 dílčích kroků,…
Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky…
Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále vylepšuje. A v následujícím…
Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším úkolem zákaznické péče?…
Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro většinu klientů jeden z …
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme…